Per Lit-ci Europa

Aquest dissabte 26 de gener, en el curs de l’Acte XI de les Armilles Grogues, un grup del NPA ha estat violentament agredit en dues ocasions per una suma de feixistes.

El Secretariat europeu de la Lliga Internacional de Treballadors (LIT-CI) expressa tota la seva solidaritat als camarades del NPA i en particular als i les militants ferits arran de l’atac.

Com vosaltres assenyaleu, la presència de l’extrema dreta en les manifestacions de les Armilles grogues és un verí que deu ser extirpat del moviment i dels carrers mitjançant una resposta unitària i enèrgica.

Secretariat europeu de la Lliga Internacional dels Treballadors (LIT-CI), 27 de gener de 2019.

Solidarité avec les militant-e-s du NPA agressé-e-s par l’extrême-droite

Samedi 26 janvier, au cours de l’Acte XI des Gilets jaunes, le cortège du NPA a été violemment attaqué à deux reprises par un groupe de fascistes.

Le Secrétariat Européen de la Ligue Internationale des Travailleurs·es (LIT-QI) exprime toute sa solidarité avec les camarades du NPA et en particulier avec les militant·es blessé·es suite à cette attaque.

Comme vous l’indiquez, la présence de l’extrême droite dans les manifestations des Gilets jaunes est un venin qui doit être extirpé du mouvement et des rues par une riposte unitaire et énergique.

Secrétariat européen de la Ligue Internationale des Travailleurs-e-s (LIT-QI), le 27 janvier 2019